Resultat af
Kundetilfredsheds
måling 2016

1. Tilfredshed med arbejdet: Gennemsnitskarakter: 4,9

2. Tilfredshed med information & vejledning om priser: Gennemsnitskarakter: 4,9

3. Vil du/I anbefale bedemanden til andre?
Ja: 100% - Nej: Ingen

Det er udfra skalaen 1-5 hvor 5 er det bedste.

  • 1-bedemand-poul-henning-soerensen-kjellerup-ans-begravelse-bisaettelse.png
  • 2-begravelse-bisaettelse-kjellerup-ans-bedemand.png
  • 3-bedemand-kjellerup-ans-begravelse-bisaettelse.png
  • 4-bedemand-kjellerup-ans-begravelse-kirkegaard.png
  • 5-bedemand-kjellerup-ans-born-malebog-naervaer-respekt.png

Forbrugerklager

Jf. den nye forbrugerklagelov, der trådte i kraft pr. 1. oktober 2015, skal vi oplyse hvortil du som forbruger kan indgive klage, hvis der opstår en tvist.

Forbrugerklager der ønskes behandlet i Forbrugerklagenævnet skal sendes til:

Forbrugerklagenævnet
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf. 4171 5000
E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
www.kfst.dk

 

Bedemand Kjellerup-Ans

Vestergade 20 | 8620 Kjellerup

Telefon 86 88 19 32

E-mail mail@bmka.dk

cvr-nr. 17 17 23 95

KjellerupFrederiks, Thorning, Ans, Grønbæk

Forbrugerklager